Sărbătorim 50 de ani de Serviceplan Group

UN LOGO, INFLUENȚÂND TOTUL ȘI PE TOȚI

Play
Pause
Sound off
Sound on

Serviceplan, 1970

Dr. Peter Haller și Rolf O. Stempel au înființat o agenție de publicitate. Repede își dau seama că doresc să ofere mai mult decât servicii creative; scopul lor este de a oferi clienților lor soluții de marketing care integrează tot felul de aspecte. O idee se naște și ei o denumesc "Serviceplan". Imprimată pe o foaie de hârtie de dimensiunea A1, planul a reprezentat un model de integrare și interconectare a elementelor unei strategii de comunicare, producție și distribuție. Abordarea din spatele ei a fost explicată în detaliu într-o broșură intitulată "În viitor, conceptul general va fi cheia". Serviceplan a devenit rapid un hit pentru Haller și Stempel, formând în același timp ADN-ul grupului de agenții cât și servind precum spune însuși numele ei. Logo-ul companie reprezintă fiecare fărâma la fel de proeminent ca structura clară a acesteia: SP, două litere conectate, moderne, dinamice.

    

Partenerul meu de afaceri, Rolf Stempel și cu mine dorim să înființăm un nou tip de agenție. O agenție care nu numai că oferă publicitate creativă, ci și servicii de marketing.

Dr. Peter Haller

Serviceplan Group, 2002

Florian Haller preia conducerea agenției: „Ceea ce ne-a făcut puternici în trecut și încă ne face astăzi, este că avem multă încredere în angajații noștri și le oferim curajul să ia lucrurile în propriile mâini și să încerce lucruri noi. Chiar dacă asta implică riscul de a eșua sau a avea ceva ce nu funcționează. Aceasta este condiția de bază pentru introducerea inedit - și este un element foarte important al culturii noastre corporative."

  

Serviceplan Group, 2020

În cooperare cu Studio Oeding, a fost creat designul unui logo aniversar care onoreze rădăcinile grupului de agenții. Pe parcursul întregului an aniversar 2020, acest nou logo va fi folosit în pe lângă brand-ul corporativ Serviceplan in diferite puncte de interacțiune, inclusiv reclame, bunuri, papetărie de birou și în spațiile exterioare și interioare ale Caselor de Comunicare. Logo-ul cu sloganul "Născut integrat" reprezintă abordarea integrată și holistică de comunicare, care este acum concretizată în nu mai puțin de 24 de Case de Comunicare la nivel mondial și este, de asemenea, un omagiu adus celor doi fondatori ai agenției.

    

În istoria agenției noastre de 50 de ani ne-am dezvoltat constant mai departe. Această atitudine ne-a determinat în ultimii 50 de ani și va continua să o facă și în viitor. Etosul nostru este înainte si tot mai sus.

Dr. Peter Haller